“ Millenials“ narodili sa po roku 2000 . Všetci vieme že je to generácia bez stigmy totalitného režimu, bez obmedzenia železnou oponu, vychovávaná hudobnými festivalmi a hlavne žijúca vo virtuálnom, instatntnom priestore sociálnych sietí, živená informačným “ fast foodom „, žijúca svoj život cez IPS display hi – tec mobilov v materiálnom dostatku a absolútnej slobode. Volebný potenciál tejto generácie ako prvý úspešne uchopil volebný team Matúša Vallu. Neformálnou hipsterskou predvolebnou kampaňou, v eleganetnej neformálnej póze jedného z nás / teda z millenialov /, s gráciou rockovej hviezdy zvalcoval konkurenciu ľahko a s úsmevom. Ale voľbami to nekončí . Jeho profesionálne pôsobenie vo funkcii je on – line prezentované na sociálnej sieti s dostatočným množstvom selfies, vždy v neformálnej póze jedného z „nás“, nie z “ nich“ a to v najrôznejších situáciách, dennej či nočnej dobe, presne v duchu uspokojovania potrieb instantnej generácie milujúcej start – upy, aperrol – spritz, prosseco, sun – deck, Nu – spirit, Pohodu či Grape … Po bratislavskej Vallo – yovej kométe môžeme čakať v najbližších voľnách – teraz tých prezdientských – úbytok oblekov, kravát a kandidáti / tky budú tak sexy a in, ako nikdy predtým. Bez ohľadu na realitu, či výsledky akýchkoľvek volieb, čaká nás skvelá virtuálna budúcnosť, taktovaná up-dateami výrobcov mobilov.
Celá debata | RSS tejto debaty